/ Blog

Plakaty w biurze podróży

Plakaty w biurze podróży

Nastała jesień. Zostawiliśmy już dawno za sobą lato z jego długimi dniami i ciepłym słońcem (chociaż gdzie nie gdzie jeszcze ciepło nagrzewa mury domów i korony mieniących się jesiennymi barwami drzew). Jednak w podejmowaniu planów urlopowych lato nas nie ogranicza – przecież rok składa się z czterech pór, a każda z nich to inne walory przyrodnicze i atrakcje turystyczne. Dlatego też biura podróży są odwiedzane przez wczasowiczów przez okrągły rok. To tam wielu z nas stawia pierwsze kroki ku nowej przygodzie i nie ma nic gorszego od biura podróży z mało atrakcyjną ofertą. Zwiększenie jej efektowności nie musi być trudne. Wystarczy kilka właściwie dobranych plakatów i voila!

Oferta na ścianie

Jednym z zastosowań plakatów w biurze podróży może być zaprezentowanie oferowanych atrakcji turystycznych. Fotografia mroźnych górskich szczytów oblanych różowym światłem zachodzącego słońca, iskrzących się w jasnym słońcu fal turkusowego morza, stare drzewa gęstej puszczy czy ociekające bogatą historią ruiny zamku – to tylko kilka pomysłów. Zdjęcie danej atrakcji w broszurze czy na komputerze to zupełnie inna jakość niż plakat w dużym formacie, zdobiący ścianę, oprawiony dodatkowo w subtelną ramę. Takich plakatów można umieścić wiele, podzielić zgodnie z tematyką, kolorystyką, krajem, z którego pochodzi obiekt czy krajobraz ze zdjęcia – wszystko zależy od naszej kreatywności. Jeśli macie z nią problem, warto zajrzeć tu. W naszej tematycznej galerii fotografii możecie znaleźć ciekawe rozwiązania i liczne inspiracje.

Plakaty pomysłem na relację z klientem

Wykorzystanie plakatów w biurze podróży to też świetny pomysł na nawiązanie pozytywnej relacji z klientami. Jest to bowiem świetny sposób na zaangażowanie uczestników wycieczek w życie biura. Ściana biura podróży może stanowić galerię fotografii z wycieczek, stworzoną przez ich uczestników. W przypadku takiego pomysłu warto zatroszczyć się o kwestie praw autorskich i ochrony danych osobowych, aby uniknąć niepotrzebnych problemów. Jeżeli jednak wszystko zorganizujemy właściwie, biuro podróży może stać się niemal księgą gości: z ich własnymi opowieściami niepowtarzalnych przeżyć w formie obrazów.

Czytaj także: